Ben aldırma

20 Temmuz 2013 Cumartesi

LAZERLE BEN ALDIRMA

LAZERLE BEN ALDIRMA
Tüm insanların bedenlerinde farklı yerlerde ve farklı boyutlarda benler olabilir. Doğuştan gelen ve ömrümüz boyunca bizimle olan benlerden bir süre sonra sıkılabilir ve aldırmak isteyebiliriz. Özellikle bayanlar yüzlerinde bulunan benlerden rahatsızlık duyarlar ve bu benleri güzelliklerinin önündeki bir engel olarak görürler. Ben aldırma işlemleri günümüzde lazerle ben aldırma ve cerrahi operasyonla ben aldırma olmak üzere ikiye ayrılır ve tıbbi olarak tercih edilmesi gereken operasyonlar bıraktıkları izler bakımından hanımlar tarafından fazla tercih edilmezler.
Lazerle ben tedavisi operasyonları ise cerrahi işlemlere göre çok daha kolay ve çok daha zahmetsizdir. Lazerle ben aldırma işlemlerinin en büyük dezavantajı alınan benlerin patolojiye gönderilememesi ve iyi huylu bir ben mi yoksa kötü huylu bir ben mi olduğunun anlaşılamamasıdır. Ancak tamamen ağrısız ve acısız bir operasyon olan lazerle ben aldırma işleminde bireyler hiçbir anestezi yapılmaksızın lazer seanslarına girerler ver yaklaşık 20 dakika süren bu seansın sonunda tek seansta benlerinden tamamen kurtulmuş olurlar.

Operasyon sonrasında günlük hayatlarına kısa sürede dönen bireylerin uygulama bölgesini güneş ışıklarından ve deri temaslarından bir süreliğine koruması dışında hiçbir önlem almalarına gerek kalmaz. Ben aldırma kişileri iyi hissettirecektir. Çünkü görünüşlerinde istedikleri yönde bir değişim olacaktır. Küçük çapta bir estetik operasyonu sayılabilecek olan bu durum kişilerin öz güvenlerini yenileyecektir. Ve yeni bir hayat sunacaktır.

1 yorum:

  1. As reported by Stanford Medical, It's in fact the SINGLE reason this country's women live 10 years longer and weigh an average of 42 pounds less than we do.

    (By the way, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret diet and EVERYTHING about "how" they eat.)

    BTW, I said "HOW", and not "what"...

    Click on this link to determine if this quick quiz can help you discover your true weight loss possibility

    YanıtlaSil